2009-09-08
 10:00:25

Väderobservationer som inte riktigt stämmer men nästan

Limerick

Observationer

Molnigt och någon lätt regnskur +17 °C
S 13 mph
Molnigt och någon lätt regnskur
Känns som: +17°
Lufttryck: 29.7 tum
Daggpunkt: +17°
Fuktighet: 100%
Sikt: 4 mil
Soluppgång: 06:56
Solnedgång: 20:07
Observations tid 08/09 08:30
Observationsstation Shannon Airport
Senaste observationer, Shannon Airport >

3-dygnsutsikt

Idag
Växlande molnighet och någon lättare regnskur
Max: +15°
Min: +9°
I morgon
Halvklart och uppehåll
Max: +16°
Min: +7°
Torsdag
Klart och uppehållsväder
Max: +17°
Min: +7°


Härligt väder. Fast jga vet inte om det där stämmer riktigt för det är helt igenmulet och regnar och verkar inte komma fram nån sol mellan de här molen direkt.. Det har regnar varje dag sen jag kom hit och det är nu en och en halv vecka sen. det är väldans mysigt när man är inomhus, tända lite ljus, sitta med min mysfilt och dricka kamomillte men när man ska gå utanför dörren så är dte värre. varför tog jag inte med mig mina gummistövlar. mina kära rosa stövlar med prickar på!


Love
Jennifer♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: