2009-09-13
 19:26:53

Nu har jag ost!!

Lördagen spenderades med promenad längs shannon river. är hur fint som hellst när solen skiner som den gjort de senaste dagarna. Känns som om man är i Spanien!



Sonja, Caroline, Anina och jag poserar vid shannon river.


Under vår lilla promenad besökte vi Milkmarket. En mysig liten marknad som äger plats varje lördag där det finns en massa folk som säljer hemmaordlade saker som grönskaer, blommor, marmelad, frukt, bröd, kakor och OST! Jag har nu en ost som jag kan skiva med min osthyvel! Tack igen mamma å pappa! Jag älskar ost!


Jag och Liivi

När jag kom hem igen så blev det glass på balkongen med mina sjuka rumskamrater!


Joel, jag, Per (pörny) och anina

På kvällen blev det fest hos Hanna och Sofia. De hyr rum privat i ett stort hus och det är hur fint som hellst! och de har dubbelsängar!! jag vill också ha det!! Sen blev dte utgång i stan på Trinity room!

Love
Jennifer♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: