2009-09-10
 20:18:13

Skype är bra grejer!

jag gillar skype starkt! så skönt att få lite uppdateringar från landet uppe i norr men jag saknar några på skype. Ni vet vilka ni är (men Josefiiiiine och Jonna har jag varit på men de verkar inte riktigt fatta vinken! ) Jonna dyk upp på skype nån gång!! Jag vill ju höra om hon tittat något mer på harry potter. Hade harry potter maraton innan  jag åkte och hon verkade lite less efter 6 filmer på en vecka! haha! men hon borde lärt sig att trolla så kanske hon kan trolla sig till Limerick så slipper hon använda skype!

charmigaste bilden jag kunde finna på oss två! Kusinerna Vitamin! julen 2008, mm det var en mysig jul Först gången jompan var i östhammar på julafton! Jul, jag gillar julen! jag har redan gjort min julönkselista!! är jag ensam om att vara så snabb? Niklas har hemläxa för jag skulle få den för två veckor sen..Man ska ju vara ute i god tid eller hur. Eller man kanske inte får skriva en julönskelista när man är så stor som jag!?

jag och anina berättade för våra tyska vänner om lucia här om dagen, de tyckte det var en fin tanke! Lucia som komemr med ljuset i mörkret!

Nu ska jag gå ner en våning för middag! Tjejerna i min lägenhet och tjejerna en våning ner har kommit på konseptet att laga mat ihop till varandra ibland! sen ska jag nog kolla på idol igen innan läggdags!


Love
Jennifer♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: