2009-09-03
 01:20:57

Min första pint of guinness

Trodde inte jag skulle säga detta men jag GILLAR Guinness. Ja ni läste rätt. Jag tycker om det! Det är såå mycket godare från en tab, i ett glas. Kul dock att man måste vänta typ två minter efter att de tappat upp den innan man får den i handen.  Men kul kväll var det! Det här måste vi göra om!



på väg till the Stabels! (baren på campus, vid skolan) Tjejgänget från park view hall. Stefanie, Levka,Sonja, Fransesca och Anina



Anina, jag och Per( skandinavierna) har just beställt vår första Pint of Guinnes. Jag och Anina är aningens skeptiska men bartenderna var så trevlig att han tog ett kort på vår skål! Irländare är trevliga! Men vi var inte så skeptiska så länge. Vi gillade det skarpt ganska fort. Oj, det här trodde jag inte om mig själv. Men jag skulle nog inte va lika glad över Guinnes om man betsällde en i Sverige, får väl ta å börja med det när jag kommer hem. Ölklubben i Falun, vad har Guinness för poäng?!




Min första riktiga Guinness på Irland! Jag vill ha ett sånt glas!



Min första riktiga Guinness uppdrucken!

Imorgon startar introduktionen! Upp tidigt! God Natt Sverige!


Love
Jennifer♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: