2009-09-01
 23:08:18

Myspys ala jennifer



Jag skulle försöka knäppa ett bra kort tillsammans med filten, mig och mina tofflor men jag var visst inte så vig eller så är det det att jag inte har så långa ben.. Jag som var så vig.. ja i och för sig för kanske 10 år sen.. nä 15 år sen.. oj..

Dagens kap är i alla fall den här rosa myspysfilten. Jag saknar "världensbästafiltihelavidavärlden- filten" som är i trygg förvar i falun så jag var tvungen att köpa ett substitut till den och det blev den här väldigt mysiga filten för motsvarande 50 kronor och sen de rosa tofflorna går inte av för hackor heller. Ni skulle se mej, jag ser så himlna mysig ut nu!




Min hylla i skylskåpet. Jag låter bilden tala för sig själv! är inte Skrympy Jack men är som den rosa filten ett bra substitut! ;)


Love
Jennifer♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: