2009-09-30
 12:46:44

Houng med varm mjölk beställs, tack!

hej och god dag god dag dagboken!

Idag är jag sjuk.

Började igår kväll när jag satt och pluggade och hade nästan i böckerna när jag fick ont i halsen, som om hela min hals krympte, svårt att svälja och så. Därifrån så blev det bara värre. Natten har spenderats med att vända och vrida på mig och svettas som en gris. Nu sitter jag på mitt lilla rum med dunderhuvudvärk och ont i kroppen och har just tagit beslutet att inte gå till skolan, dels för att inte smitta andra och dels för att jag inte tror att jag skulle orka at mig till skolan för det tar ändå 30 minuter att gå dit i ganska rask takt! men det är så hinmla många som varit sjuka så var väl bara en tidfråga innan det skulle sätta sig på mig också. Men blir ingen större vila för det är fortfarande saker i skolan som måste göras även om jag helst vill sova och vila. Och sen vill jag ha honungsvatten, honungsmjölk, glass, te, ost och gurkmackor, scones, kan någon fixa det till mig? Tur att mamma insisterade på att ge mig lite förkylningsgrejer till halsen innan jag åkte!

Det här blev en självömkansinlägg men man får tycka synd om sig själv ibland faktiskt. Jag vill bli frisk!

Love
Jennifer♥


Linn

Har du kollat efter så det inte börjat växa ut en knorr där bak?? :)


Jennifer

Hm kollade just och det verkar inte så men den kanske kommer.. har mans vininfluensan då eller? ;)



PUBLICERAT: 2009-09-30, 22:34:46 | URL: http://tankaravjennifer.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: