2009-09-28
 23:54:05

En månad av irland

En månad har jag varit här i Limerick nu. En månad!! Tiden går fort när man har roligt eller vad är det man säger, jga skriver under på den iallefall! Vilken underbar toppen fantastiskt rolig knasig intressant månad! Ibland känns det som om jag varit här så mycket längre då det har hänt så mycket på en så kort tid och ändå samtidigt känns det som om jag varit här i ett dygn! var det verkligen en månad sen jag fick skjuss till arlanda av pappa mitt i natten och jag flög alla dessa mil till den gröna lilla ön med en sten i hjärtat av allt krångel som varit på vägen hit! Var det verkligen mer än en månad sen jag var på tzatziki med mina nära å kära i Falun och fällde några tårar för att jag kommer att sakna mina vänner och min älskling? Självklart när jag tänker på dem där hemma så känns det i hjärtat och jag saknar er så! men eftersom den här månaden har gått så förbannat fort så kommer jag ju snart vara hemma och då känns det i hjärtat att jag kommer sakna livet och vännerna här. Kan man slå ihop dessa två braiga världar?



jag i dublin och jag i falun

Love
Jennifer♥


Linn

Du är saknad här hemma också! Puss


Jennifer

å jag saknar ju er DÄR hemma! =) pussel å kräm



PUBLICERAT: 2009-09-29, 20:54:07 | URL: http://tankaravjennifer.blogg.se/
Issa

Gud det känns verkligen inte som det redan gått en månad! du har så rätt när du säger att det kommer gå så fort! vi har redan vart här två veckor men det känns som bara några dagar. TIden bara flyger iväg! Saknad!


Emma

tiden går så galet fort.

saknar dig jennifer. (och ang det mailet du fått om studentbanken så har du godtagbara skäl till att inte närvar på kickoffen;))



PUBLICERAT: 2009-10-01, 16:05:13 | URL: http://englaemma.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: