2009-09-14
 12:33:06

Doften av nyklippt gräs

En doft av nyklippt gräs slingrar sig in genom det öppna fönstret och genom balkongen. Solen skiner. Det får mig att tänka på "gatan som är så svår att uttala".. På pomona.. eller på på mona. eller på monagatan..(hemma på min gata i stan) och byllan! Sommar och pappa som klipper gräsmattan. Jag gillar doften av nyklipptgräs och bensin! Det är sommardofter det!

Visst är doften av smultron inte så tokig den heller men det första som jag tänker på när jag tänker på sommar så är det nyklipptgräs och bensin! Och då menar jag båtbensin! vet att det är samma bensin som till bilen men det doftar olika när det är båtbensin! Kan inte förklara men så är det iallafall.



Mitt lilla paradis!


Love
Jennifer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: