2009-09-13
 20:05:33

Bokad resa!

Idag ringde Niklas jag sa att han bokat sin resa hit nu! Jarååååå! Dansar en liten dans på golvet av glädje!




Snackade med brorsan idag om när han tänkte komma å hälsa på.. är lite oklart än så länge men antagligen i Oktober! å vad skoj med besök! Va skoj vi ska ha!!




Love
Jennifer♥


Killermachine

hahah ser ut som nalle är fjortonår... hahaha roligt!!!


Jennifer

Ja du Killermachine.. , han är ju mitt lilla lammkött så det är väl inte mer än rätt i så fall.. Men tycker du överdriver lite, om han ser ut som 14 så tycker jag han ser ut som en väldigt gammal 14åring. och en väldans snygg sådan!! ;)



PUBLICERAT: 2009-09-14, 12:35:32 | URL: http://tankaravjennifer.blogg.se/
Anonym

Hahaha, jaa okej då!!! Jag ger mig.. men om dom är små får man ta två!! =)


Jennifer

Men jadu, Killermachine, du vet, jag vill ju bara ha en! hur gör man då? ;)



PUBLICERAT: 2009-09-16, 02:44:56 | URL: http://tankaravjennifer.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: