2009-09-10
 22:48:55

Bästa föräldrarna!

Jag fick post idag!!!!!!!!!!

Tjieho!!!

Mina söta underbara föräldrar skickde mig ett paket från lilla Sverige till ännu mindre Irland! vad låg i; EN OSTHYVEL! som mamma skrev" så du slipper leva med kalkonkött e en termin"






Tack underbara mamma och pappa! Ni är bäst!


sa till stef och liivi att jag fått post, visade upp min osthyvel och de såg ut som frågetecken. Vad är det där? Ja en osthyvel såklart svara jag.. hur klarar man sig utan en osthyvel! jag vill inte ha de där färdigskurna skivorna osm är en halv cm tjocka. Urk på burk för det! Å, min osthyvel! Är nästan så att den borde få ligga under min kudde bara för att jag håller den så kär! och kortet från mamma å pappa ska upp på väggen! tack igen! Stef läste lite från mitt kort, hon förstod inte ett dugg men det lät faktiskt helt okej!

Love
Jennifer♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: