2009-11-18
 18:43:13

Ytteligare en sak att bocka av!

Jajjemensan, nu kan jag äntligen bocka av min sista presentation och det känns UNDERBART!!! Big time! och även denna gick ju galant! Idag hade jag presenation i marketing communication och läraren är väldigt hård och detta arbetet (presentation plus skriftligt dokument) är på 60% av hela betyget.

Men nu känns det skönt att presenationerna är över och nu ska firas. Apartment crowl!! tjieho! Vi ska gå från lägenhet till lägenhet och varje lägenhet ska ha ett tema och en drink. Jag har temat "jelly in my belly" (gele i min mage) Mums!!!! detta konsept ska jag ta med mig hem!! =)

Nu ska jag först få i mig lite chili con carne och sen svida om!


Love
Jennifer♥



Emma

grattis:)

konseptet gillas redan!



PUBLICERAT: 2009-11-20, 12:06:32 | URL: http://englaemma.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: