2009-11-10
 01:40:27

Pannkakor en trappa ner...

Idag/inatt vill jag dela med mig av en tanke. Lars winnerbäck ljuder i bakgrunden, sitter åoch kollar på bilder och tänker hur bra jag har det. Har haft en mysig kväll en våning ner med Hanna och Sofia som nu flyttat hit efter lite missöden med deras förra boende (hyresvärdar)...Men så mysigt att ha dem här, de flyttade in i lägenheten precis under mig!!


Vi har pluggat lite. Tog med mig en tekopp och satt oss för att kolla på en gruppuppgift som vi lämnade in i fredags ihop i kursen Digital Media om ämnet Microbloggning. Det var några som hade gjort fel så läraren gav dem 24 timmar på att rätta det och då var hon ju tvungen att säga att vi andra fick ändra lite på våra uppgifter om vi ville. Eftersom det är så mkt i skolan nu så satte vi inte första prioritet på layouten i fredags så vi fixade lite med det och nu blev det alldeles kalas. Vi var så stolta när vi var klara.

 

Sen gick vi till lägenheten bredvid där Anina bjöd på pannkakor. Jag hade choklad och glass på min(a). Var så himla gott! Tack söta Anina!

 

Så himla behändigt att vi alla bor i samma trappuppgång. Behöver ju inte ens sätta på sig skorna, man bara tar sina tofflor och travar ner. Mys!

 

Nästa vecka ska vi köra lägenhetsparty där vi går från lägenhet till lägenhet här på Parkview och alla lägenheter ska ha en sorts drink eller tema på drinken. Jag ska dock vara med i lägenheten en trappa ner för jag, Anina och Franziska har ju våra jelloshots. Vi körde en ny omgång i lördags och de blev perfekta! Jag gillart!

 

Jag trivs med livet!

 


 

Love
Jennifer♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: