2009-11-12
 13:22:13

Lappar


Här ser ni min vägg med två lappar. En lapp ( den vita) är med tid och datum på mina final exams. ( sluttentor för hela terminen) Det är fyra stycken tentor jag kommer ha i december. En vecka i skolan är satt för att man ska kunna plugga till dem, vissa lärare har lektioner denna "pluggvecka" men då ska de mest bara gå igenom vad vi tidigare gått igenom så man känner sig lite mer förberedd till provet. Ingen nytt får då komma upp. Är lite nervös för de där proven..  Håll era (alla) tummar för mig den 9:e, 10:e, 11:e och 18:e december! Då sitter jag där med vässad penna och svettig panna.

Den andra lappen, den rosa, är med en massa färgade smålappar på med viktiga kommentater på. Räknar bland annat ner mina veckor här. Är fem veckor kvar nu, och några dagar. Känns som om det är på slutspurten nu men fem veckor, det är ju ett tag. Och jag ska njuta av den här sista tiden med alla underbara människor som jag mött! Kommer ju gråta som en tok när jag åker härifrån!! Kan inte riktigt fatta att jag varit här sen i augusti och nu är det november liksom. Galet!

Men jag lämnar ju något bra och kommer hem till något fantastiskt bra.

Sakar er där hemma! Hoppas tjejmyset ikväll hos Emma blir mysigt, tjejer! jag tänker på er!

17 dagar kvar till första advent!!




Love
Jennifer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: