2009-11-21
 13:39:36

Kaffe i datorn är inge bra idee


Ja min dator pajade ju ihop här för någon vecka sen efter att jag, som den klumpiduns jag är, spillde kaffe i min dator. Gör inte det, det är ingen bra idee alls. Men lyckligvis, med den tur jag har, så vaknade den till liv igen efter några dagar på tork. Jag hoppade av glädje för jag trodde jag blivit av med allt som jag har på min datorn. Alla bilder och alla dokument. Jag har tänkt jättelänge att jag ska ska ha en backup men man tänker ju jämt "jag gör det imorgon". Men när jag fick igång min dator sa la jag över alla mina saker på Franziskas hårddisk men nu har jag köpt mig en egen extern hårddisk på 500 GB. Så nu har jag allt som backup. Skönt!


Instuktiosnbok med svenska till och med!


Love
Jennifer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: