2009-11-28
 21:16:16

Juldofter sprider sig i mitt hem

Juldofter
Saffran
Juldekorationer
Mörker
Värme

Jag har nu bakat lussekatter! Mys. Julmusik hördes i bakgrunden. Egentid är så himla skönt ibland. Jag njöt av julen som närmar sig och jag njöt av att bara vara.

Hade en mysig dag i stan också. Jag, Franziska, Marcus, Anina och Aninas pappa var ner på the milkmarket som nu också hade en massa jultema. Två gubbar jammade ihop och var så glada så jag gav dem lite pengar. Blev en kaffe på stan också inne på en irländsk pub. Juldekorationerna är uppe i stan. Det är så himla fint. En stor julgran pryder stan också. Jag kommer sakna detta ställe. Man blir allt lite sentimental!! man räknar ner dagarna till vi ska åka hem och man längtar men på samma gång så blir man ju ledsen för att mna ska lämna detta. Vi har haft en så himla bra tid här och jag är så stolt att jag åkte iväg. Tänk va bra jag är!

Har för övrigt bokat tåg till Dublin på hemresedagen nu!


Mys är ordet!

Love
Jennifer♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: