2009-11-27
 19:12:07

Utan Jacka!!

Igår var fylld av massa olika grejer.. Började bra men slutade värre!! och posten idag var det bästa!!!

Julfest på Stables igår. Jättebra stämmning, massa julsånger

och massa fulla irländare. Blev nåra öl där.

Jag, Sofia och Hanna. Sötnosarna där.  Sonja var också med och sen dök även Per N och Joel upp för en öl.

Vi drog hem till Parkview och hade förfest hos Hanna och Sofia. Här är jag och Jessica. Hennes kväll, precis som min slutade inge bra..men här var vi glada!!  =)

Utgång på Mollys. Vi var ett helt gäng som drog ut. En mycket trevlig kväll med en massa dans i några timmar. Skoj var det, big time. Jag gillar att dansa. "Alla ska dansa!" som DJ sebastian där hemma säger! ;)


Dans med Hanna! Tiden flög iväg.

Ja, det var den roliga biten. När klubben stängde och vi skulle gå hem tog alla sina jackor och stod berädda att gå hem. Men Jag, Jessica, Tanja och Per N hittade inte våra. Trodde att någon hade tagit fel jacka men inte när vi var 4 personer som inte hittade våra. Så vi förstod ju snabbt att de hade blivit stulna. Vem stjäl en jacka liksom? Puckon! Jävla idioter! Vi gick runt och letade i lokalen så jag hittade Pers som låg slängd i ett hörn. Men vi tjejer hittade inte våra, vi frågade i baren men de sa bara nej och var otrevliga och sa att vi måste gå hem nu för de stänger. Frågade vakterna om hjälp med de sa bara åt oss att gå. "Vårt problem." Så det vara bara att gå ut från klubben, utan jacka. November. Kallt. Regn. Blåsigt. Perfekt väder att vara utan jacka i. NOT. Per P kompis, som är på besök från Sverige, gav mig hans för jag höll ju på att frysa ihjäl i väntan på taxin. Vilken kille va, gentlemannaaktigt av han. Stjärna i kanten till han! TACK!!!!

 

Tog taxi hem och var riktigt arg! Så jag ville bara hem. Men Hanna lät mig inte gå hem direkt för att jag var ledsen. Så hon occh Sofia bjöd på Svenska Pepparkakor och Svensk Glögg som de hade fått av Hannas bors som var på besök förra veckan. Tack söta Tjejer för att ni fick mig glad igen. Skönt!

 

Idag är det bättre. Jag hade ju inget i jackan så jag blev ju "bara" bestulen på jackan och inget av värde. Så idag blev det ner till stan för att köpa en ny jacka.. Men fortfarande sur och irriterad. Men jag fick en mysig överraskning på posten så jag blev genast glad igen. Det förgyllde min dag så otroligt.

 

Jag har Världens Bästa Vänner!!

 


Love
Jennifer♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: