2009-11-27
 21:21:33

Världens bästa Linn och Caro!!

Jag har världens bästa vänner!


När niklas kom hit så skicka vänner från Falun med paket och idag fick jag ett paket på posten. Söta underbara vänner jag har! Söta Linn och Fina Caro hade skickat ett paket med en julhälsning. är de inte för underbara? Rosa var temat. De känner mig för väl. Så nu pryder presenterna mitt hem. Rosa ljusslinga i mitt rom. Det lyser rosa i hela rummet. Jag trivs i mitt rum. Det är hur mysigt som hellst. Rosa glitter blev till ett hjärta och dekoration i vardagsrummet. Sen som ni ser en jättefin rosa tomtemössa. Den ska jag bo i.  Stef har gjord teckningar av julgrejer plus att vi har en anan ljusslinga i vardagsrummet så nu har vi adventspyntat. Fint värre!! Plus att jag har ju min fina adventskalender också så nu är jag redo för december månad och firandet av jul!! Ooo, Linn och Caro, ni värmde mitt hjärta. Ni är de bästa och jag saknar er så! tack fina ni! Tack tack tack, ni anar inte hur glad jag blev!! Tack även till Borg för den otroligt fina LIMERICKEN!!!





LiNn, BoRg, CaRo

 


Love
Jennifer♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: