2009-11-15
 12:47:33

Do not cover...

Den här luftfuktigheten här gör ju som sagt att man måste finna alternativa torkningsmöjligheter, annars blir allt surt. Det finns torktummlare men de är totalt onödiga. Jag tvättade mina sängkläder och körde dem i torktummlaer men fortfarande efter nästan 2 timmar så var allt fort jätteblött. Ända skillnaden var att alla sängkläderna var varma. Så det blev aldrig mera att använda torktummlaren. Köpte ett torkställ/tvättställ (Jag säger tvättställ men pappa rättar mig alltid då men det är ju ett ställ för tvätt, eller?)


Kläder hängandes från lampan, strax över elementet.

Do not cover står det på elementet. Men så här gör jag.. Men bara när jag är hemma. När jag inte är hemma så är inte ens elementet på iofs.. Men ändå. Kläderna torkar på ett kick! När en omgång är torkat är det bara att ta bort dem och sen lägga dit en ny omgång! Funkar kalas.

Nu ska det bli ägg och kaviar! Mums! Tack brorsan!

Här kommer en länk till vart man kan köpa julklapp till lilla söta mig! ginatricot

5 veckor kvar i dag för övrigt! Nu ska fem veckors lapper bort från min nedräkningslapp här på väggen!

Love
Jennifer♥


pappa

nej tvättställ tvättar man händerna i


Jennifer

Nähe det är ju ett handfat det!! =)



PUBLICERAT: 2009-11-15, 15:02:59 | URL: http://tankaravjennifer.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: