2009-11-13
 18:55:01

Det var en gång en klumpig flicka...

Fredagen den 13:e var det ja.. Idag efter min sista lektion idag så gick jag mot cykeln, letandes som en tok i min väska (som alltid) efter min mobil. Jag hittar den aldrig när jag letar efter den, tror att jag har tappat den eller något liknande. Så jag satt mig på marken för att tömma ut nästan hela väskan. Leta leta! Det fanns ingen mobil där, inte i min fickor heller. Spårlöst borta. Hur lyckas man med det, jag hade ju mobilen för 5 minuter sen.

Så jag tänkte att det var bäst att gå tillbaka till föreläsningssalen och kolla. På vägen mötte jag en tjej i en av mina grupparbeten som sa att min mobil är i receptionen. Någon hade hittat den och lämnat in den där och sen ringde dem den här tjejen. Mycket konstigt för hon var inte på någon av mina senaste nummer eller missade samtal.. Men de fick tag på henne och bad henne säga det till mig (när hon nu sprang på mig) och så gjorde hon det efter 10 sekunder. Irländare är som sagt ett väldigt vänligt folk! Jag gillar dem! De är vänliga och mer avslappnade. Och man kan säga hej till dem på gatan! Utan att man känner dem!!

Så jag pallrade mig till receptionen och där fanns ju så klart min gamle trogne rosa vän. Du har varit med om mycket du! Den har badat i en vattenpöl, den har blivit tappad i golvet, den har varit i sverige och utanför dess gränser. Den har badat i kaffe också och nu blivit borttappad! Vilken vapendragare!

Otur på fredagen den 13:e; nope skulle inte tro det.. (Ta i trä)

Kollade på externa hårddiskar idag också, hittade en som verkade bra på 500 Gb för ungefär 1000 svenska kronor. Det är ju ändå okej.. tror jag..

Jag För Ett År Sen..Rysligt snygg var jag!


Hälsar även till mina kära vänner i kalla Falun; hoppas era maskeradkläder är framplockade, strykta och reda att ta på. Ha en fanastisk kväll! Vem vinner bästa utklädnad?? Jag vill se kort!

Själv ska jag till en pub och dricka Guinness! Det är jag värd!


Puss på er

Love
Jennifer♥


Elin

Hej sötaste!

Hur har du det där borta?

Jag saknar dig! Idag har vi varit på tomtmöte, det var väldigt positivt!

Hörru, vad har du för adress där borta? Tänkte om du ville ha lite post från brevbärar´n....;)

Puss & kram!


Jennifer

Elin; men gu va skoj. Vart kollar ni på tomt då, ska ni bygga själva eller? Skojilajbans och spännande. Förutom regnet så lever jag loppan men känner att det ska bli skönt att komma hem till tryggheten till jul oxå! Kommer gråta floder när jag lämnar detta!



Min adress är:



Parkview Hall, Apt:A2E,

Reboughe, Dublin Road,

Limerick,

Ireland

=)



PUBLICERAT: 2009-11-15, 02:32:47 | URL: http://tankaravjennifer.blogg.se/
Elin

Vi vet inte om det blir byggsats eller om vi tar en firma som reser det åt oss...

Vi kollar på tomt strax utanför Östhammar, mot Söderö-bron fast på denna sidan om vattnet. Så det är inte alls långt! :)

Fösrstår att du trivs, alla bilder är jättefina! Men lite skönt att komma hem till oss alla med...visst!!

Puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: