2009-11-06
 11:22:58

Det som hände, som inte fick hända, hände

Alla svärord jag kan komma pa, har kommit ur min mun.
Jag har fält tarar!
Jag ar arg
Jag ar ledsen
Jag ar förbannad
Jag ar sa förbannat klumpig

Känns som om jag har 10 ben och 37 arnar ibland, och da inte pa ett positivt sätt utan bara det negativa med att ha sa manga kroppsdelar att ha kolla pa.

Jag har helt enkelt pajat min labtop. Den ar helt kaputt, död, trasig ja helt oanvändbar. Kommer inte at nagot alls pa den. Hoppas att jag kan lämna in den i Sverige och lata nan försöka fa tag pa min harddisk med ALLA bilder och ALLA mina arbeten!!!

Den ligger inne pa mitt rum och torkar men det ar dömt att missyckas. Sitter med Levkes dator just nu. Finns faktiskt ä och ö men inte bokstaven i mitt efternamn...

Jävla skit!!

Förbannad
Jennifer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: