2009-11-20
 13:18:53

Avbockat mina fredagslektioner

Apartment crawlet i onsdags var kalskul! Mycket olika teman och manga drinkar blev det. Pa menyn stod apelsinbal, appletinis, jelloshots och bailyes. Mumsfilibabba! BRA BLANDING DAR! Mycket skratt, mycket prat, mycket skoj och mysket spel. Mycket lyckad kvall som slutade vid 4 tiden pa torsdagsmorgon.

Idag har jag gatt pa mina sista fredagslektioner efter att denna dag ar slut. Idag har jag namligen bokat av min sista communicationslektion och min sista sociology of media lektion som ar pa fredagar. Har dessa tva lektioner for absolut sista gangen pa onsdag. Sen ar det hardplugg till sluttentorna. Nervos!  Sa det kanns riktigt ordentligt nu att tiden verkligen drar ihop sig. Laskit va tiden gar fort! En manad kvar idag, sen star jag pa svensk mark igen! Och da jaklar, da ska det firas jul!! Jul ar kul! =)


Love
Jennifer♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: