2009-11-18
 01:01:05

1,2,3 knacka på dörren..

Vad är grejen med skräckfilm egentligen..Jag skulle nog säga att just den filmgengren har till uppgift att väcka känslor av rädsla, obehag, skräck och spänning. Alla de känslorn har jag, Stef, Franziska och Anina fått en dos av ikväll. Skräckfilmstittande stod på schemat. Och o tack det fick vi! Hurr burr va läskigt! Vi satt o soffan ihopkurade med filtar upp över ögonon mest hela tiden. Haha, vilken syn.

Nä nu blir det en igenomgång av min presetation som ska göras imorrn. 4 timmars session med 17 olika men ändå lika presetnationer. långtråkigt, och där någon stans i mitten ska min grupp upp och prata. Urk på burk men vid den här tiden imorrn så är det ytterligare en sak jga kan bocka av på min att-göra-lista! Skönt!

Måste för övrigt säga att jag gillar de olika möjligheterna man har att titta på svensk TV. tv3 play och tv4play.se. Ibland står dte dock att det inte är tillgängligt i mitt land.. skumt. Men ruskit bra när det funkar!

puss på kinden


Love
Jennifer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: