2009-12-13
 03:07:38

Vad var det i julklappen då..?

Gårdagen, fredag, bestod av middag och fest en trappa ner. Så himla smidigt att bara ta sig en trappa ner så är man framme. Även toppen då man har sina svarta högklackade på sig. Vi blev ett helt gäng och vi hade alla köpt en julklapp var så vi körde ett litet spel och jag fick en rubiks kub. Jag fattar verkligen inte hur man kan lösa dem. får man skylla på hårfärgen kanske.. Någon som har svaret? Några gjorde försök men det misslyckades kan jag meddela. Vad jag kommer sakna dessa fester. Vi har blivit som ett stort gäng, som en familj här.

Julklappsleken med tärningar om vem som får ett paket

Per fick en liten nallebjörn. Sen körde han med Hannas rosa innetofflor och en papperskrona. Han var så fin så.

Sara från andra sidan jordklotet. Härlig prick som kommer i flipflops i december.

Jessica somnade på min axel sent på natta.. Hon lämnar Limerick på tisdag så det känns verkligen att tiden här rinner i från oss nu och allt fler lämnar och man ska säga hejdå och fälla en tår.


Love
Jennifer♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: