2009-12-06
 17:49:27

Tyska traditioner och noll motivation

I morse när jag klev upp hade jag godis i min sko. Hur det kommer sig?

Jo det är en tysk tradition med saint nicolas. Vet inte riktigt vad det innebär men en grej är att man ställer ut sin nyskokrämade sko utanför dörren och morgonen därefter så får man en present. Vi ställde inte ut dem för då skulle de ju ha varit dygnsura av allt regn som kommer från alla håll å kanter, men de stod vid balkongdörren och vi fick godis ändå. Idag var även min dag att få en present från vår julkalender. Jag fick rosa läppglans idag av Stef. Tjusigt! haha, hon känner mig lite iallefall " jag tänkte att med rosa så kan man inte misslyckas med dig". Kan ha nåt mer att göra att jga har rosa grejer här och när caro och linn skickade mitt julpaket så var det fullt av rosa grejer!

Är även andra advent idag så glad advent till alla där hemma!

Two weeks too go!!!

Nu blir det mer plugg även om jag inte riktigt vet vart min motivation till att plugga är någon stans. Sen ska vi ha en liten tjejmiddag med film ikväll. Mycket roligare än att plugga.

Love
jennifer♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: