2009-12-15
 00:27:35

Glögg är bra grejer

Mmm mums för glögg. Vilken smak, vilken lukt vilka julminnen som kommer upp på näthinnan... Pappas och min apelsin....Ni vi var små, på julaftonsmorgon då min bror väcker mig upp för att gå till vardagsrummet för att hämta våra julstrumpor som vi hängt upp kvällen innan vid öppna spisen. Sen springer vi in till mamma och pappa och river upp vårt paket. Det är en väldigt mysig del av julafton..... Och julen då jag fick min kära mysiga lilla kanin Bibbi i julklapp. Oj vad jag var stolt och glad när jag fick henne. Saknar henne. Hon var så himla fin, man kunde bara sitta med henne i knät och TTTA på henne, så fin var hon. Hon var dock väldigt skygg men mot mig så var hon alltid gullig. När man hade henne i sin famn så kurade hon alltid in sig. Hon var även en stolkvinna och blev riktigt gammal och trotsade ödet många gånger med att bita sönder alla sladdar som hon kom åt men hon klarade sig alltid. Och pappa gormade om att vi inte hade en enda sladd i huset som inte var lagad med tejp.. haha, vilka roliga minnen!

Nu har jag ju in Kampfisk, han lever nog oxå på övertid.. Undrar hur gammal kan kan bli och att Niklas/Jonna/josefine tar hand om honom. Har dock fått lite info om att han är lite trött, den gamle stackarn. Stilig är han dock!



Love
Jennifer♥


Lejjan

Men Jennifer,det var faktiskt inte snällt! Om din kanin var så snäll och fin ska du väll inte sitta på henne ;)


Jennifer

haha, menar ju så klart titta... ska ändras diirekt så ni inte tror att jag är en djuplågare!!



PUBLICERAT: 2009-12-17, 10:26:05 | URL: http://tankaravjennifer.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: