2009-12-09
 01:51:37

Fortfarande näsan i böckerna...

Vad bestod dagen om idag då? Jo, plugg så klart. Är väl det som allt består av just nu. Är ju intressanta saker jag pluggar till men känns lite mycket bara.  Enya går för fulla muggar, riktigt bra pluggmusik, man blir som lite lugn och det behövs just nu. Och som jag skrev igår jag är så mycket bättre på att plugga på kvällen. Men var faktiskt duktig och plugga på dagen med men, det är bara det att det går bättre nu. Innbillar jag mig. Franziska som inte har sina exams denna vecka bjöd på middag idag, potatis och rovor i ugn med ölgratineradkycklig! Mumsfilibabba! Det behövdes i våra magar.

Är mycket prat om alla exams också, betyg hit och betyg dit. Procent hit och dit. Hade ju varit bra att veta hur man stog till med alla uppgigfter, projekt och midterms så man visste på vilken procent man ligger på så man vet hur mycket man måste ge järnet för på final exams. Men fick lite push idag då jag fick  tillbaka ett projektarbete där jag hade B1. Vilket beyder att jag inte behöver ta så himla många poäng på final exam i den kursen. Skönt.

Drömmer mig tillbaka lite.
Galway helgen och Cliff of Moher var fantastiskt! September.. var ett tag sen.
Time Flies!
Love
Jennifer♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: