2009-12-06
 17:17:28

Julbak och farewell på stables

Nu börjar det kännas att det drar ihop sig här på riktigt. Jag kan inte riktigt förstå vart tiden har tagit vägen. Tiden har verkligen gått så sjukt fort egentligen. Och shit vad jag faktiskt har haft det helt underbart. Vilken tur man har som kan leva ett sånt här liv. Så mycket har hänt, så mycket jag har lärt mig, så mycket jag har växt, så många helt underbara (och ibland mindre underbara) människor. Även om vi alla är så otroligt olika i många avseenden så är det väldigt nyttigt at träffa och lära känna personer med olikheter gentemellan. Visst, man säger ju att tiden går fort när man har roligt men 3 och en halv månader har nu gått och jag förstår inte vart all tid har tagit vägen. Och den är ju på ett vis skönt att det känns så. Men ska bli riktigt skönt att komma hem till Sverige igen, träffa alla mina nära och kära och bli sambo med underbaraste Niklas! Tjieho! Min soffa och säng är redan på plats där, nu saknas bara jag!

I onsdags så var det julbak och julmys hos Claudia. Vi var väl ungefär 15 tjejer som bakade och hade trevligt. Alla var nog riktigt höga på socker efter den kvällen. Men mysfaktorn var hög. Några tjejer har införskaffat sig en liten bok så man kan skriva en rad eller två till varandra så några skrev i dem trots att vi fortfarande har två-tre veckor kvar här.

 

I fredags var det Farewell party på Stables med Internationella society. De delade ut lite pris som terminens charmör, terminens par och liknande. Många hade även här deras böcker och några hade flaggor som man kunde skiva en liten hälsning till. Blev lite sentimentalt men det var riktigt trevligt. Sedan drog vi in till stan och dansade på Trinity Room. Och jag lyckades komma hem med min jacka i behåll. Vilken bedrift.

 

Levke skriver på Annas flagga

Levke, Jag, Sonja, Franziska poserar så glatt

"Alla ska dansa" ;)

Jag med Jessica och Pilar

Pernie, Tanja, jag, Xavier

Jag med strange face och xavier med de otroligt snygga solglasögonen.


LoveJennifer♥

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: