2009-12-02
 17:22:29

Jul i Dublin med powershopping

Dublin med Sofia igår. Vi hann med väldans mycket undre våran långa dag. Julshopping till nära och kära, julklapp(ar) till oss själva, matstopp, kaffepaus och ölpaus. Inte guinness denna gång dock. En mycket lyckad och trevlig dag och kväll. En paus från vardagen uppskattas alltid.

Dagens paus blir julmys med en hel drös tjejer ikväll. Vi ska baka alla sorters olika kakor och julgodis och dricka gluwein. Mums, men man kommer väl rulla hem. Måste ju hålla lite på sig så man kommer in min nyinköpta nyårsklänning. Jag är snygg som få i den!

December är ju här nu också. Knasigt vad tiden går fort men nu får man sakta men säkert öppna chokladadventkalenderluckorna och på golvet i vardagsrummet har jag, Stef och Levke en adventskalender med presenter. Imorhon är min tur att öppna en present.

En himlans god hamburgare. Hamburgaren, själva "burgaren" var getost, sen var det nån relish, sallad och aubergine och lite annat smått å gott på den. Mätt var ordet och ruskit fantastiskt gott!

 

Promenix i en park i centrala Dublin. Här var jag även med Niklas för en månad sen!

Jul i Dublin!!!

Tack för en toppen dag Söta Sofia!


Love

Jennifer♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: