2009-12-11
 19:14:37

Tre exams färdiga! Bästa tentan idag!!

Nu är helvetesveckan över. Den 9:e. 10:e och 11:e december har för mig varit datum som har varit så långt fram i tiden, kanske dels för att jga inte velat att de ska komma då det var datumen för tre av mina final exams i tre av mina kurser. Har inge sluttenta i en kurs och sen har jag min femte och sista tenta om en vecka! Det är riktigt skönt nu att ha tre av mina exams over and done with! Stor sten som kunde plockas bort från axlarna mina. Onsdagens exam i new media and cultural studies gick galant. Det var 10 frågor och man skulle välja fem att skriva om, typ en sida per fråga. Jag kände att jag kunde tagit alla frågor så det av skönt att kunna välja dem som man kunde bäst och som man skulle kunan få ut mest av. Gårdagens exam i Communication, som jag trodde skulel bli min bästa gick väl sisådär men helt klart okej. Mycket luriga frågor men det gick bra ändå. Plus att jag vet att jga inte behövde ha så många poäng på det för att få godkänt.

Dagens exam däremor gick alldeles galant. Bästa tentan jag gjort. Var lite orolig innan men när man fick pappret med alla frågor så log jga för mig själv. Hur kan man le när man sitter i en sal med 350 personer och ska skriva tenta liksom. Jag gjorde det iallefall för jag kände att det har kommer ju gå galant. Var 45 frågor och jag vet att 35 helt klart var rätt, sen 5-6 som jag kände mig ganska säker på och sen 5 som jag var osäker på.

Bra jobbat jennifer! Oo tack så mycket!! tack å bock! ;) Nu är det bara en kvar att klara av. Men börjar plugga för den på söndag, lite paus måste jga få. HUvudet måste få vila!!

Ikväll ska det firas med middag en trappa ner med middag och dessert. Snöägg av Sonja, mums! Sen ska det bli fest hos Hanna och Sofia, det ska bli skojsigt som satan!Här ska firas! Syn dock att det är några som har exams imorrn och inte kan vara med riktigt. Kommer sakna Anina!


Nu ska partydressen på!! Bra musik ska spelas, här ska taggas!

Lycka!!


Love
Jennifer♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: