2009-12-14
 13:57:16

Den kommer spricka!!

Det här är ju jobbigt... slänger massor kläder å skor. Känns i hjärtat... Ja, jag försöker (test)packa. Det går inge bra...alls....Blir mycket som får ges bort eller slängas. Jävla packning! Och jag som är grym på att packa! Hur ska detta sluta?

6 dagar kvar sen är jag i min älsklings famn! Jarrrååå!

Men som ni vet "a watched pot never boils" så jag ska sysselsätta min denna vecka annars kommer det ju ta evigheter tills det är söndagkväll! Så veckans schema är

Måndag- plugg, testpackning.
Tisdag- Plugg, Saras födelsedag så ska gratta henne på kvällen.
Onsdag- tripp till kanamara med bil med Anina, Levke, Stef och Sonja. Kvällen stort party här på Parkview. Fick en lapp under dörren igår från grannarna. Tydligen fest för alla oss på parkview. Aldrig för sent att lära känna sina grannar, eller?! Kommer bli galet med alla galna skrikande irländare.
Torsdag- Trip till ett slott/borg här i närheten som tydligen ska var en sevärdighet. Plugg på kvällen med hanna och sofia.
Fredag- min sista final exam i Digital Media och sen ska det firas.
Lördag- njuta av min sista dag i Limerick
Söndag- fjärilar i magen och tåg, flyg och sen är jag hemma!!

Love
jennifer♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: