2009-12-18
 11:58:57

Bye bye Roommate Levke and Stef!

A2E apatment roommates! Bye bye!

Stef och levke lämnade lägenheten för någon timma sen. Känns knasigt att vara själv nu, är ju bara jag och mina prylar kvar nu här. Jag ska sova min sista natt här i natt och sen flyttar jag ner till Anina och Franziska för sista natten!

Nu blir det sista exam i Digital Media, sen in till stan, ska nog ta och fira att min termin är över och att jag har jullov i en MÅNAD med en Irish Coffee, kan väl inte blir mer passande. Ikväll blir det ta vad du har i kylen/frysen/skafferiet-knytkalas med de som fortfarande är kvar. I morgon är det bara att njuta och köra last night in limerick för att sen vakna upp som en pirrig fjortonårig för att jag ska åka hem!

Det var en gång två tyskor och en svenska...


Love
Jennifer♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: