2009-12-29
 17:02:19

Åter kontaktbar!!

Nu har jag fått ett nytt SIM kort och har åter mitt svenska nummer. Så nu kan man nå mig igen. Man känner sig lite bakom flötet när man inte har en mobil med ett nummer som funkar. Tänk vad beroende man är ändå. Förr klarade man sig ju galant utan nån mobil Då ringde man hem till folk och bestämde saker på en gång. Sedan kom telefonkorten men de användes dock inte så mycket/så länge. Förutom till att tjuvringa då.. ;)


Men som sagt mobil är en bra grej, vad gör man utan den liksom..? I lands problem kanske.. Jag tror det.


Nu ska jag packa ett flyttlass och leka med min nya mobil och så vet NI att ni kan få tag i mig på momangen om så skulle vara!


Hoppas alla har haft en underbar julhelg och att NI får en toppen nyårsafton med allt vad det innebär!

Jag saknar mina Irlandsvänner.. Min lilla bubbla!



Love
Jennifer♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: