2009-12-18
 20:04:41

Firas med Irish Coffee

Underbara dag! Solen har strålat, några minusgrader så när man andades ut så kom det rökmoln. Lycka!!

Dagen som jag aldrig trodde skulle komma ett tag är äntligen förbi, Min sista tenta dag! så himla skönt att ha alla mina exams överstökade. Nu ska jag bara njuta av mina 48 timmar med gänget! Min underbara fantastiska tid här på Irland och den gröna ön som Erasmus student börjar lida mot sitt slut och jag ska njuta som aldrig förr trots att hemlängtan är gaaaanska så stark just nu!!

Bye bye....Ollscoil Luimnigh

Min sista final Exam och sista dag på UL firades med Irish coffee och julcupcake på Old quarder!! Finlay done!!! Hann även köpa en julklapp till Niklas. ;) 2 dagar to go!!

Happy Jen!


Love
Jennifer♥


Emma

grattis bästa du!



PUBLICERAT: 2009-12-21, 09:35:55 | URL: http://englaemma.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: